Türkiyenin  Gıdacılar Topluluğu - Gıda -  Gıda Mühendisleri

Türkiyenin Gıdacılar Topluluğu - Gıda - Gıda Mühendisleri (http://www.gidacilar.net/)
-   Tanışma (http://www.gidacilar.net/tanisma.html)
-   -   kapasite raporu (http://www.gidacilar.net/tanisma/kapasite-raporu-1724.html)

şeyda 02-2009 08:41 PM

kapasite raporu
 
selam arkadaşlar.
umarım soruma ilgisi ve bilgisi olan bi arkladaşım vardır
süresi dolan kapasite raporundan sorumlu yönetici sorumlumudur die sormak istiyıorum.
ayrıce süresi biten bu rapor için işletmenin bağlı olduğu kurumamı müracaat edlir.ve bu işlemden müh .in bir talebi olurmu .
yada bunun standartı varmı?
tşk edrm ..........

AlgaReN 03-2009 02:58 PM

Alıntı:

şeyda´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 5504)
selam arkadaşlar.
umarım soruma ilgisi ve bilgisi olan bi arkladaşım vardır
süresi dolan kapasite raporundan sorumlu yönetici sorumlumudur die sormak istiyıorum.
ayrıce süresi biten bu rapor için işletmenin bağlı olduğu kurumamı müracaat edlir.ve bu işlemden müh .in bir talebi olurmu .
yada bunun standartı varmı?
tşk edrm ..........

Şeyda hanım;eğer o işletmede sorumlu yönetici olarak çalışıyor iseniz;işletme ile ilgili resmi evraklardan(Yani TSE,ISO 22000:2005,ISO 9001:2000,HACCP,Üretim izinleri,Çalışma izni,Kapasite Raporu...vs) sorumlusunuzdur.Ama KAPASİTE Raporunun süresi bitmiş veya bitmek üzere ise o işletmenin bağlı olduğu Ticaret ve Sanayii Odasına başvurursunuz.Kapasite raporunun yenilenmesi gerektiğini söylersiniz.Oradan sizi yönlendirirler.işlemler sonucu 3 gün içerinde yeni kapasite raporunuz onaylanmış şekilde elinizde oalcaktır.Bu işlemden mühendisin bir talebi olamaz.:( Ama kapasite raporuna onay için imza atan mühendisin 30.00 TL ricası olur:eek:

şeyda 03-2009 08:38 PM

mehmet bey,
öncelikle ilginize teşekkür ederim.
kapasite raporu alınırken müh in dosya takip parası aldığını bildiğim için acaba süresi dolan rapor işlemleri içinde bi talebi olurmu die sormuştum :)
tekrar tşkler.


Şu anda saat : 10:56 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 © 2011, Crawlability, Inc.